Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 13:28

Черняхівський НВК "ЗНЗ-ДНЗ" І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Робота школи [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота НВК

Головна » Файли » Школа » Робота школи

анкети
[ Викачати з сервера (90.3 Kb) ] 15.02.2015, 19:01

Анкета «Мої захоплення»

Чим тобі подобається займатися у вільний час?
Чи багато у тебе друзів? Хто вони (якщо це не секрет)?
Чи любиш ти читати? Які книги справили на тебе найсильніше враження?
Скільки часу ти проводиш біля телевізора, твої улюблені те­лепередачі?
Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся якимось видом спорту?
Які гуртки (секції) ти відвідуєш, хотів би відвідувати?
Які доручення хотів би мати в класі?
Які цікаві справи пропонуєш провести у цьому навчальному році?

Анкета «Читач — підліток»У які бібліотеки ти записаний?
Чи є у тебе домашня бібліотека?
Яку книжку ти зараз читаєш?
Хто твій улюблений герой?
Яких сучасних юнацьких письменників ти знаєш?
Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)
Чи подобається читати твоїм батькам?
Які періодичні видання (газети, журнали) читають твої батьки?
Чи бувають у вас сімейні читання вголос?

Про що ти любиш читати?
Якби ти був письменником, про що ти писав би?

Анкета «Я — учень»

 Допиши запропоновані речення.

Я думаю, що гарний учень — це той, хто ....
Я думаю, що поганий учень — це той, хто ....
Найбільше я люблю, коли учитель ....
Найбільше я не люблю, коли учитель ....
Найбільше мені подобається школа за те, що ...,
Я не люблю школу за те, що ....
Я радію, коли у школі....
Я боюся, коли у школі....
Я не хотів би, щоб у школі....

Коли я був маленьким, я думав, що у школі....
Коли я неуважний на уроці, я ....
Коли я не розумію що-небудь на уроці, я ....
Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я ....
Я завжди можу перевірити, чи правильно я ....
Я ніколи не можу визначити, чи правильно я ....
Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я ....
Мені завжди цікаво, коли на уроці....
Мені завжди не цікаво, коли на уроці....
Я хотів би, щоб у школі завжди ....

Анкета «Моє навчання»

Підкресли або допиши необхідне.

1.   Навчатися у школі мені:

а)  цікаво;

б) не цікаво.

Мої улюблені предмети — це....
Виконуючи самостійну роботу, я:

   а)  відразу беруся до справи, працюю завжди швидко;

   б) спочатку намагаюся зрозуміти завдання, старанно його обмірковую, а потім дію без вагань, швидко;

  в)  дуже довго міркую, як краще вчинити, почуваюся невпевнено;

  г)  завжди хвилююся, тому що ...;

  д) почуваю себе завжди спокійно, тому що ....

4. Найчастіше я:

а)       не розумію мети роботи;

б)       не розумію завдання;

в)       не знаю, як його виконувати;

г)       не вмію контролювати хід своєї роботи;

д)       не знаю, як перевірити результат;

е)       не вмію правильно розподілити час.

5. Я дуже ціную допомогу вчителів, товаришів. (Так, ні.}    .

6.   Якби я був учителем, то таким учням, як я, допоміг ось у чому....

Анкета «Моя сім'я»

I.  Дорогий друже! Дай відповіді на запропоновані запитання.

Хто приділяє тобі найбільше уваги в сім'ї?
Кому з рідних ти найчастіше розказуєш про шкільне жит­тя?
Чи розкриваєш ти мамі свої таємниці? Чи можеш з нею спілкуватися як із другом?
Чи карають тебе вдома? Яким чином?
Чи вважаєш ти своїх батьків справедливими?
Що тебе засмучує у стосунках з батьками

  II.  Доповни речення.

Найбільше я боюся ....
Найбільше мені не подобається в собі....
Мені сумно, коли
Я хотів би бути більш ....
Коли-небудь я сподіваюся ....
Я відчуваю труднощі ....
Найбільше мене хвилює ....
П'ять найбільших неприємностей у моєму житті ....
Мені потрібна допомога, коли ....

Найщасливіша хвилина в моєму житті....
Я почуваю себе щасливим, коли ....
П'ять найрадісніших подій у моєму житті....

Анкета «Оцінка діяльності учителя»

(для учнів)

На кожне запитання необхідно дати відповідь «так» або «ні».

Я уважно слухаю поясненнях учителя на уроці.
На уроці я часто розмірковую про власні справи.
На уроці я часто займаюся справами, які не стосуються за­няття.
Учитель дає на уроці багато додаткової інформації, яка від­сутня в підручнику.
У мене часто виникає бажання прогуляти урок із цього пред­мета.
Мені подобається усно відповідати біля дошки.
Мені подобається відповідати з місця.
На уроці ми часто списуємо матеріал підручника.
Серед форм опитування мені найбільше подобається:

а) індивідуальний залік;

б) письмова робота;

в) спільна робота в мікрогрупах.

На контрольній перевірці я показую високі результати.
Під час контрольних я найчастіше списую.
Те, що встигаю записати на уроці, корисне при виконанні домашніх завдань.
Я дуже хвилююся, коли відповідаю домашнє завдання з цього предмета.
У класі є учні, до яких учитель ставиться краще, ніж до мене.
Я завжди з нетерпінням чекаю цього уроку.
Я весь час чекаю, коли закінчиться цей урок, і часто дивлю­ся на годинник.
Темп уроку занадто швидкий для мене.
Мені дуже важко виконувати домашнє завдання з цього предмета.
Я часто з цього предмета:

а) роблю повідомлення;

б) пишу статті;

в) виготовляю навчальні посібники;

г)  виступаю на конференціях;

д) беру участь в олімпіадах;

е) відвідую гурток.

Мені подобається ставити запитання вчителю.
Оцінки, які мені ставить учитель, мене влаштовують.
Якщо мені щось не зрозуміло, я звертаюся до вчителя.
Мені цікаво читати додаткову літературу з цього предмета.
Пояснення вчителя близькі до тексту підручника.
Учитель уміє й полюбляє жартувати, при цьому він ніколи не принижує мою людську гідність.

Я із задоволенням займався б цим предметом самостійно, замість того щоб робити уроки.
Я дуже втомлююся на цьому уроці.

28. Я знаю, що, якщо наш учитель не правий, він обов'язково вибачиться.  

29.  Мені подобається на уроці непомітно читати художню літературу.

30.  Зазвичай учитель проводить урок, постійно зазираючи до конспекту.

31.  Інформація, яку я отримую на уроці, знадобиться мені в майбутньому.

Анкета «Ти і твій клас»

1.   Чи подобається тобі твій клас? Підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)      так;

б)       частіше так, інколи ні;

в)       важко сказати (і так, і ні);

г)       частіше ні, інколи так;

д)       ні.

Що тобі подобається в класі найбільше?
Що тобі не подобається в твоєму класі?

  4. Якби ти став класним керівником, то які зміни вніс би в життя класу?

  5. Оціни, будь ласка, відносини між учнями у твоєму класі.
З цією метою підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)       наш клас дружний і згуртований; .

б)       наш клас дружний;

в)       учні не сваряться, але кожен існує сам по собі;

г)              учні інколи сваряться, але в цілому клас не конфліктний;

д)       клас недружний, часто виникають сварки;.

е)       наш клас дуже недружний, важко навчатися в такому
класі.

Анкета «Хто твій друг»

Поміркуй над питанням: хто твої друзі. Ними можуть бути бать­ко, мати, брат, сестра, бабуся, дідусь, інші родичі, сусіди, знайо-і мий хлопець, дівчина, однокласник, однокласниця, товариш по гуртку, секції, клубу, приятель із твоєї компанії, класний керів­ник, інший учитель, керівник гуртка, секції. А тепер поміркуй і дай відповіді на питання.

Хто вміє правильно оцінити твої вчинки?
Хто може вказати на твої недоліки і до чиєї думки ти при­слухаєшся?
З ким ти порадишся, перш ніж прийняти яке-небудь важли­ве для тебе рішення?
Як ти вважаєш, хто з твоїх друзів може легко подружитися з твоїми однокласниками?
На кого тобі хочеться бути схожим?
Твоє захоплення у вільний від навчання час?
Дай характеристику своїм стосункам із друзями:

а)  дуже гарні;

б) гарні;

в)  залежать від обставин;

г) погані;

д) дуже погані.

8. Як ти визначиш свій статус серед друзів:

а)  людина, яку розуміють і поважають;

б) людина, яку постійно чекають;

в)  людина, яка вимушена підкоритися;

г) людина, яку ніхто не розуміє і не любить;

д)  людина, яка тиранить усіх навкруги;

е) людина, яка допомагає вирішенню проблем.

9. Чи вважаєш ти, що твої друзі до кінця відверті з тобою?

а) так;

б) ні;

в) важко сказати.

10. Назви три свої найбільші бажання. Обробка результатів.

Одержані дані дають змогу з'ясувати уявлення учнів про друзів, коло інтересів і захоплень. Аналіз відповідей на питання № 4, 5 до­помагає визначити, хто з оточення впливає на формування особис­тості учнів

Малювальний тест «Портрет учня»

У п'ятому-шостому класах учень має відчути й усвідомити себе особистістю, людиною, яка живе у соціумі і має рівні з усіма права, обов'язки і свободи.

Кожні два місяці учні створюють свій плакат у такій послідов­ності:

Мене звати...
Мені... років.
Мій улюблений колір ...
Такий я маю вигляд, коли щасливий (малюнок).
Ось моя родина (малюнок).

Якби одне з моїх бажань обов'язково мало здійснитися, я б зага­дав, щоб... (малюнок)

На підставі цих даних можна скласти портрет учня і виявити його особливості.

Тест « Чи вмієш ти спілкуватися»

Чи багато в тебе друзів?
Чи довго тебе бентежить почуття кривди, якої тобі завда­ли?
Чи прагнеш ти до нових знайомств із різними людьми?
Чи правда, що тобі приємніше читати книгу, ніж займатися будь-яким іншим заняттям, спілкуватися з людьми?
Чи легко ти встановлюєш контакти з людьми, значно стар­шими за віком?
Чи важко тобі спілкуватися у новому колективі?
Чи легко ти встановлюєш контакти з незнайомими людьми?
Чи легко ти освоюєшся в новому колективі?
Чи прагнеш ти будь-що познайомитися з новою людиною?

Чи дратують тебе оточуючі, чи часто прагнеш побути на са­моті?
Чи подобається тобі постійно бути серед людей?
Чи відчуваєш ти себе незручно, якщо доводиться виявляти ініціативу, щоб познайомитися з новою людиною?
Чи любиш ти брати участь у колективних іграх?
Чи справді почуваєшся незручно серед незнайомих людей?
Чи вважаєш ти, що не завдаси особливого клопоту, якщо створиш конфліктну атмосферу в малознайомій для тебе компанії?
Чи прагнеш обмежити коло знайомих невеликою кількістю людей?
Почуваєш ти себе невимушено, коли потрапляєш у незнайо­му компанію?
Чи правда, що ти почуваєшся досить впевнено і спокійно, коли доводиться говорити що-небудь невеликій групі лю­дей?
Чи багато у тебе друзів?
Чи ти бентежишся, коли до Тебе звертаються малознайомі люди?

Анкета «Особливості спілкування молодших підлітків»

Чи легко ти спілкуєшся з людьми?
Чи виникали у тебе конфлікти з товаришами через те, що:

а) вразили твоє самолюбство;

б) ти не врахував думку товариша;

в) друг не прислухався до твоїх побажань.

3. Чи виникали у тебе конфлікти з батьками через те, що:

а) батьки тебе не розуміють;

б) ти не прислухався до поради батьків і вчинив по-своєму.

4. Чи бували випадки, коли ти був ініціатором конфлікту?

5. Чи схильний ти з метою уникнення конфлікту погоджуватися з думкою товариша?

Чи береш ти вдома участь у вирішенні сімейних питань?
Чи враховують твою думку батьки?
Як ти ставишся до вад товаришів?

а)   не помічаєш;

б) ввічливо робиш зауваження;

в) дратуєшся.

9. Чи були в тебе конфлікти з товаришами через особливості твого характеру?

10. Чи виникає в тебе час від часу бажання побути на самоті?
Якщо так, то з яких причин?

а) через поганий настрій;

б) щоб зосередитися, вирішити якесь важливе завдання;

в) щоб відпочити в тиші;

г) самотність — риса твого характеру.

11. Чи потрапляв ти в незвичайну ситуацію?

12. Чи відчував ти невпевненість у цих ситуаціях?
13.3 ким ти більш відвертий та щирий?

а) з товаришами;

б) з батьками;

в) ні з ким.

Чи схильний ти вибачати образу?
Чи аналізуєш ти свої вчинки?
Чи вмієш стримувати особисті почуття й емоції?
Чи вважаєш себе обережною і передбачливою людиною?

Чи вважаєш себе спокійною й урівноваженою людиною?

Анкета «Стосунки в колективі»

Скільки тобі років?
Стать (чол./жін.).               .
Тобі подобається навчатися у школі?

а)   дуже;

б)не дуже;

в)   трішки;

г)   не подобається.

4.   Як ти почуваєшся у школі?

а) спокійно;

б)весело;

в) нудно;

г) страшно;

д)комфортно;

е) неспокійно;

ж)        самотньо.

Чи подобається тобі хтось у класі? (Так, ні.)
Якщо так, то що переважає у ваших стосунках?

а)  взаєморозуміння;

б)взаємодопомога;

в) співпереживання;

г) повага один до одного;

д)спільні хобі.

7.   Які стосунки склалися у вашому класі?

8.   Які проблеми найбільше хвилюють тебе у взаєминах з одно-
класниками?

а)         взаєморозуміння;

б)байдужість;

в)         повага і довіра;

г)         співпереживання;

д)переслідування та висміювання;

е)         взаємодопомога.

9.   Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь із учителів? (Так, ні.)

10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями у вашому класі?

а)       дружні, засновані на співпраці, турботі одне про одного та відповідальності за власні вчинки перед колективом;

б)дружні, але не дуже міцні й тривалі;

в)       абсолютно байдужі;

г)       нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних

д)конфліктні: ми весь час сперечаємося та сваримося одне з одним;

е)       різні залежно від ситуації.

11. Найцікавіше тобі зі своїми однокласниками:

а)вчити уроки;

б)відпочивати на природі;

в)брати участь у громадській роботі;

г)       захищатися від небезпеки;

д)не спілкуватися;   

е)проводити вільний час;

ж)допомагати тим, хто потребує цього;

з) обговорювати цікаві події;

й) святкувати свій день народження;

12.    Який вислів найкраще відповідає твоїй життєвій позиції?

а)я відчуваю потребу завжди допомагати іншим людям;

б)я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших
людей;

в)я намагаюся узгоджувати власні інтереси з потребами та
інтересами інших людей;

г)       я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм
інтересам;

д)я намагаюся не турбувати інших людей через особисті проблеми;

е)        я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;

ж)       я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;

з) мене не цікавлять інші люди.

13. Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на хибний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо?

а) ніхто;

б)однокласники;

в)  учителі;

г)  батьки;

д) міліція;

е) церква;

ж)психолог;

з) спеціальний працівник;

и) особисто я.

Анкета «Рівень вихованості учнів»

Чи часто ти замислюєшся над тим, як впливають твої вчин­ки на навколишніх? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи бували в тебе вияви брутальності? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи любиш ти аналізувати свої вчинки? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи перебиваєш ти співрозмовника? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи можеш ти зупинити того, хто занадто самовпевнений? а)     так; б) ні; в) іноді.

6. Чй подобається тобі демонструвати свій авторитет? а) так; б)ні; в) іноді.

Чи любиш ти допомагати людям? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи знаєш ти власні вади? а) так; б) ні; в) іноді.
Чи сваришся часом зі своїми друзями? а) так; б) ні; в) іноді.

Чи трапляються конфлікти в твоїй сім'ї? а) так; б) ні; в) іноді.
Між ким в твоїй сім'ї найчастіше виникають конфлікти? а) між батьками; б) між тобою і батьками; в) між членами сім'ї та гостями.
Кого в сім'ї ти наслідуєш? а) матір; б) батька; в) інших чле­нів сім'ї.
Хто з учителів тобі подобається? Чому?

Анкета «Моральні пріоритети»

 Закінчи речення. Добро — це....

Зло — це....

Підлість — це....

Совість — це....  

Ненависть — це ....

Нахабство — це ....

Дружба — це ....

Порядність — це ....

Ворожість — це ....

Право — це....

Чесність — це ....

Обов'язки — це ....

Хитрість — це ....

Обробка результатів.

Якщо учні не можуть визначити поняття, необхідно організува­ти роботу з їх вивчення, аналізу, обговорення.

Тест «Ранжування понять»

Розташуй поняття за ступенем значущості.

Друзі.

Професія.

Сім'я.

Багатство.

Здоров'я.

Спілкування.

Батьківщина.

Гроші.

Квартира.

Любов.

Талант.

Здібності.                 

Обробка результатів.

Після проведення серед учнів класу ранжування будуть виявлені ті проблеми, які необхідно вирішувати.

Опираючись на дані діагностування, класний керівник оцінює стан вихованості учнів та формулює проблеми в їх подальшому розвитку. Класний керівник має вміти виділяти пріоритетні за­вдання з виховання учнів класу на певний період, використовуючи результати діагностування й інші джерела.

Соціометрична анкета «Самохарактеристика учня»

Прізвище, ім'я.
Чи задоволений ти самим собою? (Так, ні.)
Як, на твою думку, ставляться до тебе в класі?
Чи перейшов би ти до іншого класу, якби у тебе з'явилася така нагода? (Так, ні.)
Що ти цінуєш понад усе у своєму характері? Якщо можеш, назви.

 

Малювальний тест «Мій клас і яв ньому»

Намалюй учнів свого класу, використовуючи чорний', коричне­вий, синій та червоний олівці. Чорним та коричневим малюй.тих, до кого ставишся не дуже гарно, синім та червоним — до кого при­хильно. Намалюй також себе, колір і розмір малюнка обери самостійно.

Опитувальний аркуш для батьків «Ми і школа»

Напишіть відповіді на окремому аркуші у довільній формі. Об­міркуйте результат.

Чи з радістю ваша дитина йде до школи?
З яких предметів виникає більше труднощів? Чому?
Скільки часу ваша дитина витрачає на підготовку до уроків?
Чим захоплюється у вільний час?
Які предмети вивчає із задоволенням?
Чи допомагає молодшим у сім'ї"(якщо вони є)?     '
Чи знаходить взаєморозуміння з класним керівником, учи­телями?
Чи задовольняють вас батьківські збори?
Яку реальну допомогу надає вам школа?

Анкета для учня «Ти і твої батьки»

Який склад твоєї сім'ї?
Чи пишаєшся ти своїми батьками? а) так; б) частково; в) іноді.
Як ти проводиш своє дозвілля? а) займаюсь спортом (у секції);

б)  відвідую кіно чи театр;

в)  читаю художню та іншу літературу;

г)   займаюся у музичній школі;

д)  дивлюся телепередачі;

е)   спілкуюсь з друзями;
ж)              ;

з)______ •

4. Як ти проводиш вільний час із батьками?

а) відвідуємо кінотеатр;

б)  ходимо в театр;

в) відвідуємо виставки, музеї;

г) разом виїжджаємо за місто;

д)  працюємо на дачній ділянці;

е) їдемо до родичів у село;

ж) не проводимо вільний час разом.

5. Як часто ти проводиш своє дозвілля разом із батьками?

а) один раз на тиждень;

б)  один раз на два-три тижні;

в) один раз на місяць;

г) один раз на півроку;

д)   майже завжди;       

е) ніколи.

6. Чому ти не проводиш дозвілля з батьками?

а) нецікаво;

б)  не маю вільного часу;

в) батьки не мають вільного часу;

г) вільний час батьків не збігається з моїм.

7. Які стосунки між батьками?

а) дружні;

б)  напружені;

в) конфліктні;

г) не хочу говорити.

8. Які стосунки у тебе з батьками?

а) дуже добрі;

б)  довірливі;

в) напружені;

г) конфліктні.

9. Чи подобається тобі у колі твоїх батьків?

а) так;

б)  ні;

в) не завжди;

г) не знаю.

10.    Чи ділишся ти зі своїми батьками проблемами, радощами,
невдачами?

а)так;

б)  ні;

в)назавжди.

11. Чи розуміють тебе батьки?

а) повністю;

б)   частково;

в) не розуміють.

12.    Скільки часу в тебе лишається на дозвілля?

а) достатньо;

б) мало;

в) не лишається;

г) не знаю, куди подіти.

13.    Що найбільше подобається робити на дозвіллі?

а) спілкуватися з батьками;.

б) прогулюватися;

в) проводити час із друзями;

г) займатися спортом;

д) слухати музику;

е) займатися технікою;

ж) відвідувати кіно і театри;

з) читати;

и) дивитися телепередачі;

і) грати в комп'ютерні ігри; к) танцювати.

14 Чи допомагаєш ти батькам, старшим членам сім'ї?

а) так;

б) іноді;

в) ні;

г) немає потреби.

15.    Чи береш участь у плануванні сімейного бюджету?

а) так;

б) іноді;

в) ні;    ...    '

г) не хочу втручатися.

16.    Чи хотів би ти виховувати своїх дітей так, як тебе вихову-
ють твої батьки?

а) так;

б) частково;

в) ні;

г) з певними змінами.

17.  Чи знаєш ти, яку роботу виконують твої батьки?

а) так;

б)  ні;

в) не виконують;

18. Чи є у твоїй сім'ї власні традиції?

а) так;

б) ні;

в) деякі.

Які члени сім'ї користуються в тебе незаперечним автори­тетом?
Кому в сім'ї належить вирішальний голос?
Чи дають тобі кишенькові гроші?

Обробка результатів. Звичайно, ця анкета не може бути універ­сальною. Класний керівник, за бажанням, зробить необхідні до­повнення або зміни.

Отримавши результати анкетування, класний керівник зможе оцінити емоційний фон, ступінь сформованості сім'ї, ставлення учня до сімейних проблем. Для отримання повної картини треба провести анкетування батьків.

Анкета для батьків «Ми і наші діти»

Склад вашої сім'ї.
Якому дозвіллю ви надаєте перевагу?

а) заняттям спортом; '

б)   відвідуванню кіно і театру;

в) читанню книг;

г) відвідуванню кав'ярні, ресторанів;

д) застольним зустрічам із друзями;

е) перегляду телепередач;

ж)відвідуванню змагань, матчів;
з)відпочинку у родинному колі;
и)______ _.

3. Як часто ви проводите дозвілля зі своїми дітьми?

а) щодня;

б)  щосуботи;

в) щонеділі;

г) ніколи;
д)інколи;

е) під час відпустки;

ж)  при першій негоді.

Яку сферу трудової діяльності ви б рекомендували для своєї дитини?
Яку суму кишенькових грошей, на ваш погляд, повинен мати син (донька)?
Які стосунки у вашій сім'ї?

а) дуже добрі;

б) добрі;

в) не дуже добрі;

г) погані.

7. Які стосунки особисто у вас із сином (донькою)?

а) довірливі;

б) спокійні;

в) напружені;

г) конфліктні.

8. Як часто ваша сім'я збирається разом.?

а) щодня;

б) щонеділі;

в) зрідка;

г) під час сімейних свят;

д) на дачі;

е) під час відпустки.

9. Чи знаєте ви, яку громадську роботу виконує ваш син
(донька) у школі?

Яку громадсько-педагогічну роботу ви виконуєте в школі?
Як часто ви буваєте у школі, де вчаться ваші діти?
Які труднощі ви відчуваєте у вихованні дітей?

а) діти вас не розуміють;

б) діти не беруть до уваги ваших вимог;

в) вам не вистачає часу на спілкування з дітьми;

г) не знаєте, як діяти в тому чи іншому випадку;

д) не знаєте, як реалізувати рекомендації вчителів;

е) діти роблять все на зло;

ж) не можете знайти спільної мови з учителями.

13.    Хто, на вашу думку, має найбільше піклуватися про виховання дітей?

а) сім'я;

б) громадські організації;

в) школа;

 г)вулиця

д) трудові колективи;

е) учнівські колективи;

ж)      друзі учня.

Перелічіть трудові обов'язки вашого сина (доньки).
З яких питань діти розмовляють з вами відверто? Як часто?
Чи цікавляться діти вашою роботою?
Чи достатньо вашого педагогічного кругозору для вихован­ня власних дітей?

а) так; б)       ні

За що цінують вашого сина (доньку) його друзі і знайомі?
Чи знаєте ви імена друзів та знайомих вашого сина (донь­ки)?
Чи бере ваша дитина участь у плануванні вашого сімейного бюджету?
Чи впевнені ви у тому, що ваша дитина легко адаптується до «важкого» періоду переходу до дорослості?

а) так;

б)є певні сумніви;

в) важко сказати.

   22. Чи знаєте ви, де в даний час знаходиться ваша дитина?

а) знаю;

б) можу здогадуватися;

в) не знаю.

Анкета для батьків

«Школа у житті наших дітей»

Що головне для вас у школі?
До чого має підготувати школа?

а) до самостійного життя;

б)      продовження навчання;

в) активного суспільного життя;

г) здорового способу життя;

д)  взаєморозуміння та співпраці з іншими;

е) професійної діяльності;
ж)сімейного життя.

Скільки часу діти мають бути у школі?
Які у вас відносини зі школою?

а) партнерські;

б) ви відчуваєте тиск на себе;

в) ви впливаєте на школу;

г) ви виступаєте консультантом;

д)  інше    .

Чим ви можете допомогти школі?
Які завдання вирішує школа? Назвіть головні. Чи готові ви взяти участь у створенні необхідних програм, плануванні?
Що таке «гарний учитель»?
Що таке «гарний класний керівник»?
Що таке «гарна школа»?

Анкета для дітей

Чи подобається тобі ходити до школи? а) так; б) ні; в) інколи.
Який твій улюблений предмет?
Як складаються твої стосунки з учителем?
Як складаються твої взаємини з однокласниками?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Робота школи | Додав: НВК
Переглядів: 1843 | Завантажень: 28 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Sergcip  
0
<a href=http://zmkshop.ru/>строительство дачных бытовок во владимире</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024